Вітаю Вас Гість
Субота
24.06.2017
19:53

Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення міськвиконкому [7]
Рішення міської ради [2]
Розпорядження міського голови [0]
Документи для обговорення [6]
Бюджет міста [0]
Діючі програми міської ради [0]
Державні закупівлі [0]
Інші документи [5]
Радіо точка


До відома жителів
Жителям до відома 16.05.2011
Монастириське відділення Бучацької МДПІ

За чотири місяці цього року Монастириські податківці

мобілізували до бюджету 4,4 млн. грн. податків і зборів

читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  0.0

Події міста 02.08.2010
Програма фестивалю "ДЗВОНИ ЛЕМКІВЩИНИ" (7-8 серпня 2010 року) та схема розміщення об"єктів на місці проведення фестивалю
У програмі фестивалю:
7 серпня (субота)
м. Монастириська
11.00 - хід-парад колективів по місту.


читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  5.0

Жителям до відома 29.06.2010
Облаштування автобусної зупинки в центрі міста
Повідомляємо жителів м.Монастириська про те, що міська рада отримала необхідні дозволи для будівництва автобусної зупинки біля міського парку, читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  4.7

Жителям до відома 25.05.2010
Шановні жителі міста Монастириська
Монастириська міська рада просить боржників читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  0.0

Жителям до відома 25.05.2010
ОГОЛОШЕННЯ
Монастириська міська рада доводить до відома жителів міста, що рішенням виконавчого комітету № 57 від 19 травня 2010 року зобов"язано користувачів централізованою системою водовідведення заключити договора на обслуговування каналізаційних мереж з КП "Монастириський комунсервіс". читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  1.0

Досягнення
Відкриття дитячого майданчика
Пошта
Твоя поштова скринька в домені міста
Перевірити пошту
Пошук

Наше опитування
На сайті більш потрібні
Всього відповідей: 53
Інформація

Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Файли » Рішення міськвиконкому

Проект рішення виконавчого комітету
[ ] 04.03.2011, 08:32

МОНАСТИРИСЬКА МІСЬКА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ 

 ПРОЕКТ    Р І Ш Е Н Н Я

 

від  1 березня 2011 року                                                                      23

м. Монастириська

 Про  затвердження проекту  тарифів на послуги

водопостачання    КП "Монастириський комунсервіс”

        Розглянувши лист  комунального підприємства "Монастириський комунсервіс” № 12 від 28 лютого 2011 року про коригування тарифів на централізоване  водопостачання  в зв’язку із зміною тарифів на електричну енергію, беручи до уваги розрахунки економічно-обгрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг з водопостачання, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні”, законом України "Про житлово-комунальні послуги”, Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, виконком  міської   ради

в и р і ш и в :

1.   Затвердити  тарифи на послуги водопостачання  комунального підприємства "Монастириський комунсервіс” в розмірі економічно – обгрунтованих витрат на виробництво за 1 куб. метр води  в  місті Монастириська:

              для населення  -  5,36 грн.

  для бюджетних установ – 5,60 грн.

  для інших споживачів – 5,84 грн.

2.  Проект рішення "Про затвердження тарифів на послуги водопостачання” КП "Монастириський комунсервіс”” та аналіз регуляторного впливу проекту рішення "Про затвердження тарифів на послуги водопостачання ” КП "Монастириський комунсервіс” опублікувати в районній газеті "Вісті Придністров’я”.

3.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Марчука В.В.


              Міський  голова                                             В.М.Геда


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
рішення виконкому Монастириської міської ради
«Про затвердження проекту тарифів на послуги водопостачання  КП «Монастириський комунсервіс»»
 1. Опис проблеми.
Основною метою діяльності КП «Монастириський комунсервіс» є забезпечення безперебійного та якісного постачання питної води споживачам міста та відведення стічних вод.
На сьогоднішній час КП «Монастириський комунсервіс» знаходиться у скрутному фінансовому становищі. Недостатні обсяги дохідної частини бюджету не дозволяють повністю сплачувати всі поточні зобов’язання підприємства.
Цю ситуацію погіршує постійне зростання витрат на виробничі ресурси. Підвищилися витрати на реагенти, металовироби, електроенергію тощо, зросла мінімальна заробітна плата. Кількість пошкоджень на мережах водовідведення значно збільшується з кожним роком. Це є результатом того, що технічний стан споруд, мереж та обладнання незадовільний, а через нестаток коштів необхідні ремонти не здійснюються в повному обсязі. Водночас ціни на матеріали для ремонту та технічного обслуговування постійно зростають, в деяких випадках значно швидше, ніж офіційний рівень інфляції. Критичний фінансовий стан КП «Монастириський комунсервіс», який склався на даний момент, може спричинити неякісне надання послуг водопостачання споживачам міста або навіть повне припинення надання послуг в результаті несвоєчасної ліквідації аварій на мережах водопостачання.
Відповідно до Закону України „Про житлово-комунальні послуги” повноваження щодо регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги, у т.ч. на послуги водопостачання, що надаються підприємствами незалежно від форм власності, належать органам місцевого самоврядування. Рівень цін/тарифів на житлово-комунальні послуги повинен відповідати економічно обґрунтованим витратам на їх виробництво.
 
2. Необхідність державного регулювання.
Проблема, яку передбачається розв’язати з прийняттям даного рішення, не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів. Вона потребує державного регулювання і полягає у забезпеченні державної цінової політики на місцевому рівні та стабільної роботи КП «Монастириський комунсервіс», покращення якості послуг водопостачання, впровадження новітніх технологій в очищення питної води, покращення системи обліку водних ресурсів, зменшення втрат води шляхом своєчасної ліквідації пошкоджень та здійснення капітальних та поточних ремонтів, реконструкцій споруд, мереж та обладнання.
Крім того, необхідність державного регулювання полягає в необхідності забезпечення захисту інтересів споживачів послуг з водопостачання: тарифна політика повинна не лише забезпечити споживачів послугами в достатньому обсязі і за доступними цінами, але й створити умови для їх надійного і безпечного надання, яке б не завдавало шкоди навколишньому середовищу та відповідало принципу енергоефективності.
 
3. Необхідність прийняття нового регуляторного акта.
Оскільки, результатом даного регуляторного акта є встановлення нових тарифів на послуги водопостачання, цю проблему неможливо вирішити за допомогою існуючих регуляторних актів. Тому для вирішення означеної вище проблеми підготовлений новий регуляторний акт.
 
4. Очікувані результати та аналіз вигод та витрат.
Прийняття даного регуляторного акта приведе тарифи на послуги з водопостачання до рівня економічно обґрунтованих, що створить належні умови для:
• забезпечення стабільного водопостачання споживачів міста, покращення якості послуг;
• поліпшення фінансово-економічного стану підприємства;
• створення економічного підґрунтя для переобладнання зношених споруд та мереж.
 
5. Цілі державного регулювання.
Цілями державного регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги є:
• забезпечення доступності житлово-комунальних послуг для всіх споживачів та рівності правових гарантій;
• забезпечення відповідності рівня тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво;
• забезпечення відкритості, доступності та прозорості структури тарифів для споживачів .
 
6. Опис альтернатив запропонованому регуляторному акта.
Перша альтернатива, відшкодування бюджетом підприємству збитків, пов’язаних із невідповідністю тарифів на послуги з водопостачання економічно обґрунтованим витратам на їх виробництво та реалізацію.
            Друга альтернатива, збереження існуючого стану, тобто без змін тарифів та без надання дотацій з бюджету.
            Третя альтернатива, прийняття даного регуляторного акта, яка передбачає підвищення тарифів.
            Перша альтернатива є неприйнятною тому, що кошти на надання дотацій повинні виділятись з бюджету. Вони є досить значними, тому можлива затримка надходження. Або невчасне виконання дохідної частини бюджету може призвести до несвоєчасних розрахунків бюджету з підприємством, відповідно збільшення ризику невчасних розрахунків останнього по зобов’язаннях за енергоносії, матеріали, паливно-мастильні матеріали, несвоєчасної оплати податків та зборів, затримки у виплаті заробітної плати, що буде супроводжуватись зростанням кредиторської заборгованості, виставлення штрафних санкцій та іншими негативними наслідками.
            Друга альтернатива є також неприйнятною, вона призведе до зниження якості обслуговування споживачів, банкрутства підприємства, невиплат встановлених заробітних плат, втрат кваліфікованих працівників, погіршення технічного стану об’єктів.
            Третя альтернатива є прийнятною, так як вона забезпечить стабільність роботи підприємства, покращить технічний стан, підвищить якість надання послуг.
 
7. Переваги обраного способу.
Перевагами впровадження проекту регуляторного акта є:
• забезпечення отримання споживачами міста якісних послуг водопостачання;
• приведення тарифів на послуги водопостачання до рівня економічно обґрунтованих;
• забезпечення стабільної роботи КП «Монастириський комунсервіс»;
• стабілізація фінансово-економічного стану КП «Монастириський комунсервіс»,
• забезпечення своєчасних розрахунків КП «Монастириський комунсервіс» за спожиту електроенергію, по податковим зобов’язанням, своєчасну виплату заробітної плати робітникам;
• реконструкція споруд, мереж та обладнання, з метою підвищення якості послуг, впровадження новітніх технологій.
 
8. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту
Механізм перегляду тарифів на надання послуг з водовідведення здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства залежно від підвищення вартості складових тарифу.
 
9. Показники результативності регуляторного акту
Прогнозні значення показників результативності ухвалення вказаного регуляторного акту не можуть бути виражені кількісними показниками.
Регулювання тарифів на послуги з водовідведення дозволяє:
 - захистити суб’єктів договірних відносин в умовах ринкової економіки від завищення ціни на вказаний вид послуг;
 - дозволить поповнити бюджет збільшеною сумою податку на додану вартість.
 

Категорія: Рішення міськвиконкому | Додав: Diana
Переглядів: 496 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]