Вітаю Вас Гість
П`ятниця
18.08.2017
23:14

Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення міськвиконкому [7]
Рішення міської ради [2]
Розпорядження міського голови [0]
Документи для обговорення [6]
Бюджет міста [0]
Діючі програми міської ради [0]
Державні закупівлі [0]
Інші документи [5]
Радіо точка


До відома жителів
Жителям до відома 16.05.2011
Монастириське відділення Бучацької МДПІ

За чотири місяці цього року Монастириські податківці

мобілізували до бюджету 4,4 млн. грн. податків і зборів

читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  0.0

Події міста 02.08.2010
Програма фестивалю "ДЗВОНИ ЛЕМКІВЩИНИ" (7-8 серпня 2010 року) та схема розміщення об"єктів на місці проведення фестивалю
У програмі фестивалю:
7 серпня (субота)
м. Монастириська
11.00 - хід-парад колективів по місту.


читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  5.0

Жителям до відома 29.06.2010
Облаштування автобусної зупинки в центрі міста
Повідомляємо жителів м.Монастириська про те, що міська рада отримала необхідні дозволи для будівництва автобусної зупинки біля міського парку, читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  4.7

Жителям до відома 25.05.2010
Шановні жителі міста Монастириська
Монастириська міська рада просить боржників читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  0.0

Жителям до відома 25.05.2010
ОГОЛОШЕННЯ
Монастириська міська рада доводить до відома жителів міста, що рішенням виконавчого комітету № 57 від 19 травня 2010 року зобов"язано користувачів централізованою системою водовідведення заключити договора на обслуговування каналізаційних мереж з КП "Монастириський комунсервіс". читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  1.0

Досягнення
Дитячий майданчик
Пошта
Твоя поштова скринька в домені міста
Перевірити пошту
Пошук

Наше опитування
На сайті більш потрібні
Всього відповідей: 53
Інформація

Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Файли » Документи для обговорення

Про затвердження міської програми приватизації комунального майна на 2010-2013 роки
[ ] 04.12.2009, 15:25

МОНАСТИРИСЬКА МІСЬКА РАДА

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П’ЯТЕ  СКЛИКАННЯ

СОРОК ШОСТА СЕСІЯ

 ПРОЕКТ

Р І Ш Е Н Н Я

 від 27.11.2009 р.                                                                    №824 

Про затвердження міської Програми

приватизації комунального майна 

на 2010-2013 роки 

Відповідно до п. 30 ч. 1 статті 26, пдп. 1 п. «а» ст. 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада 

вирішила: 

1. Затвердити міську Програму приватизації комунального майна на 2010-2013 роки (додається). 

2. Виконавчому комітету Монастириської міської ради  забезпечити організацію роботи з виконання міської програми приватизації комунального майна на 2010-2013 роки. 

Міський голова                                                          В.М. Геда

 


Додаток до рішення

Монастириської міської ради

від 27.11.2009 р. № 824

 

МІСЬКА ПРОГРАМА ПРИВАТИЗАЦІЇ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА

 НА 2010 – 2013 РОКИ

1. Загальні положення

 Міська програма приватизації комунального майна на 2009-2013 роки (надалі - Програма) розроблена відповідно до Конституції України , Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного майна», «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» та інших актів, що регулюють питання власності.  

Програма приватизації визначає основні цілі та порядок її проведення, завдання, способи приватизації комунального майна та відповідні організаційні заходи щодо виконання цієї Програми. 

Основною метою Програми є: 

- залучення до приватизації покупців, які мають довгострокові інтереси у розвитку підприємництва на території міста; 

- відкритість та прозорість всіх процедур приватизації для громади міста та покупців;

- забезпечення надходження коштів до бюджету м. Монастириська.  

Основними завданнями приватизації є: 

- залучення коштів до бюджету м. Монастириська;

- приватизація об’єктів, подальше перебування яких в комунальній власності є економічно недоцільним; 

- підвищення зацікавленості інвесторів до об’єктів приватизації. 

1.5. Суб’єктами приватизації об’єктів комунальної власності є: 

- продавці; 

- покупці (їх представники) 

Продавцем об’єктів приватизації є Монастириська міська рада або інші суб’єкти, що мають право займатись даним видом діяльності, визначені Монастириською міською радою. 

Покупцями об’єктів приватизації можуть бути юридичні та фізичні особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)». 

1.6. Об’єктами приватизації є майно, яке знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста, зокрема: 

- цілісні майнові комплекси невеликих комунальних підприємств, віднесених Державною програмою приватизації до групи А; 

- окремо індивідуальне визначене майно; 

- об’єкти незавершеного будівництва та законсервовані об’єкти. 

Не підлягають приватизації об’єкти комунальної власності, приватизація яких заборонена відповідно до чинного законодавства та рішень міської ради. 

1.7. Органом приватизації комунального майна є Монастириська міська рада. 

1.8. Монастириська міська рада зобов’язана виконувати всі обов’язки, завдання та функції, які відповідно до чинного законодавства належать до компетенції органу приватизації. 

2. Підготовка комунального майна до приватизації 

2.1. Ініціатива щодо приватизації об’єктів комунальної власності може виходити від : 

- Монастириської міської ради (балансоутримувача майна територіальної громади міста); 

- юридичних та фізичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до законодавства, при цьому зазначені особи подають заяву вільної форми на ім’я міського голови; 

2.2. Пропозиції щодо визначення способу приватизації (викуп, аукціон, конкурс) надаються виконкомом Монастириської міської ради або постійною депутатською комісією з питань фінансів ,бюджету, планування соціально – економічного розвитку. 

2.3. Виконком Монастириської міської ради готує проект рішення про затвердження переліку об’єктів, які підлягають приватизації, та способів їх приватизації та вносить його на розгляд Монастириської міської ради. 

2.4. Виконком міської ради здійснює підготовку об’єктів комунальної власності до продажу відповідно до Порядку, передбаченого законами України та іншими нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Фонду державного майна України, інших уповноважених органів та цієї Програми. 

Строк підготовки об’єкта приватизації до продажу не повинен перевищувати двох місяців з дня видання органом приватизації рішення про приватизацію об’єкта. Підготовка об’єктів до продажу шляхом викупу (після прийняття відповідного рішення міської ради) розпочинається з моменту подання відповідної заяви покупцем до органу приватизації. 

3. Визначення ціни продажу об’єктів приватизації 

3.1.Визначення ціни продажу об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, та початкова ціна продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні або за конкурсом, здійснюється шляхом проведення незалежної оцінки майна комунальної власності суб’єктами оціночної діяльності. 

3.2.Незалежна оцінка майна проводиться відповідно до вимог Закону України «Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні», «Методики оцінки вартості майна», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 р. № 1891, Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», Національного стандарту № 2 «Оцінка нерухомого майна», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.10.2003 р. № 1442 та інших нормативно-правових актів з питань оцінки майна. 

3.3. Затвердження висновку про вартість майна здійснюється шляхом прийняття рішення  Монастириської міської ради про затвердження висновку про вартість майна. 

Висновок про вартість майна, складений для цілей приватизації майна шляхом викупу або продажу конкурентними способами, дійсний протягом річного строку від дати його затвердження. 

3.4. Вимоги до змісту, форми та порядку складання звітів про оцінку майна встановлюються нормативно-правовими актами з питань оцінки майна, майнових прав та професійно-оціночної діяльності. 

3.5. Відповідальність за достовірність звіту та висновку про незалежну оцінку майна та його рецензування несуть згідно з чинним законодавством України суб’єкти оціночної діяльності, які виконували ці роботи відповідно до укладених договорів. 

4. Порядок застосування способів приватизації 

4.1. Приватизація комунального майна здійснюється у способи, визначені Законом України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» з урахуванням особливостей їх застосування та цією Програмою: 

- викуп 

- продаж за конкурсом 

- продаж на аукціоні. 

4.2. Викуп застосовується щодо об’єктів малої приватизації: 

- не проданих на аукціоні, за конкурсом; 

- включених до переліку об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу. 

4.3. Під час приватизації орендованого майна (будівлі, споруди, приміщення) орендар може одержати право на викуп цього майна у наступних випадках: 

4.3.1. Якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об’єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менш як 25 відсотків залишкової (відновної за вирахуванням зносу) вартості майна (будівлі, споруди, приміщення). Оцінка вартості об'єкта приватизації  у  цьому  разі
здійснюється  із  застосуванням  експертної  оцінки.   
 

4.3.2. В інших випадках відповідно до рішення міської ради. 

4.4. Договір купівлі-продажу об’єкта, приватизація якого здійснюється шляхом викупу, укладається між Монастириською міською радою та покупцем протягом строку, який не перевищує 3-х місяців від дати затвердження висновку про вартість майна. 

У разі відмови покупця від укладання договору купівлі-продажу він зобов’язаний відшкодувати Монастириській міській раді протягом місяця витрати на підготовку об’єкта до продажу шляхом перерахування їх на рахунок бюджету м. Монастириська. 

4.5. Конкурс, як спосіб приватизації, застосовується для продажу об’єктів малої приватизації, що мають соціально важливе значення, і полягає у передачі права власності покупцю, який запропонував найкращі умови подальшої експлуатації об’єкта або за рівних умов – найвищу ціну. 

4.6. Аукціон, як спосіб приватизації, застосовується у всіх інших випадках і полягає в передачі права власності покупцю, який запропонував у ході торгів найвищу ціну. Аукціон проводиться органом приватизації або уповноваженою ним особою ( на договірних засадах). 

4.7. Монастириська міська рада у місячний термін з дня включення об’єктів комунальної власності до переліку об’єктів, які підлягають приватизації, зобов’язана про це письмово повідомити орендарів зазначених приміщень (споруд, будівель). 

5. Земельні відносини у процесі приватизації 

5.1 Земельні ділянки, які знаходяться під об’єктами, що приватизуються , можуть бути приватизовані разом з цими об’єктами або надані в оренду. Приватизація земельних ділянок в цьому випадку здійснюється за рішенням міської ради.  

5.2. Земельні ділянки, що не підлягають приватизації, відповідно до Земельного Кодексу України, надаються в оренду з правом першочергового їх придбання орендарем у разі зняття заборони на приватизацію зазначених ділянок. 

6. Умови приватизації об’єктів комунальної власності 

6.1. Цільове використання об’єкта приватизації визначає орган приватизації. 

6.2. Покупець протягом строку, який не перевищує 1 року з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу об’єкта приватизації, повинен вирішити відповідно до вимог чинного законодавства питання користування земельною ділянкою, на якій розташований приватизований об’єкт. 

6.3. Покупець здійснює експлуатацію об’єкта приватизації з дотриманням будівельних, санітарних, екологічних, протипожежних та інших норм і правил. 

6.4. Кількість створених (збережених) робочих місць визначається в кожному окремому випадку покупцем і органом приватизації.

 6.5. Покупець відшкодовує витрати, здійснені органом приватизації під час підготовки об’єкту до продажу (зокрема: послуги суб’єктів оціночної діяльності, інші витрати), що відображається в договорах купівлі-продажу комунального майна.  

6.6. Інші умови приватизації може визначати орган приватизації в кожному конкретному випадку. 

6.7. Нотаріальне посвідчення договору купівлі-продажу об’єкта приватизації та укладання додаткових угод до нього здійснюється за рахунок покупця. 

7. Фінансові результати виконання програми приватизації 

7.1. Кошти, одержані від продажу комунального майна зараховуються до бюджету міста Монастириська. 

9. Контроль за виконанням програми 

9.1. Контроль за виконанням Програми здійснює міська рада. 

9.2. Контроль за належним і своєчасним виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів комунальної власності здійснює Монастириська міська рада протягом 5 років з моменту нотаріального посвідчення відповідних договорів. 

9.3. У разі невиконання покупцем протягом 4 років 10 місяців умов приватизації, визначених в договорі купівлі-продажу здійснюються наступні заходи: 

9.3.1. Покупець запрошується на засідання постійної профільної комісії міської ради, де останній звітує про хід виконання ним умов договору про купівлю-продаж об’єкту ; 

9.3.2. Постійна профільна комісія міської ради на підставі письмового звіту, письмових пояснень та зобов’язань покупця вносить на розгляд міської ради одне з таких рішень: 

- про надання додаткового строку (понад 5 років з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу) для виконання всіх умов приватизації об’єкта з наступним укладанням додаткової угоди до договору купівлі-продажу об’єкту між органом приватизації та покупцем; 

- про розірвання договору купівлі-продажу об’єкта та повернення його до комунальної власності м. Монастириська. При цьому кошти покупцю за придбаний об’єкт приватизації повертаються за рішенням суду. 

10. Прикінцеві положення. 

10.1. Перелік об’єктів комунальної власності м. Монастириська, які підлягають приватизації, затверджується рішенням міської ради відповідно. 

10.2. У разі виникнення розбіжностей між площею об’єкта, що включений до переліку об’єктів, які підлягають приватизації, та у технічній документації, остаточними вважаються дані, зазначені у технічній документації МБТІ.

 

Секретар міської ради                                                                           Л.А. Грабар

  

Аналіз регуляторного впливу

 проекту рішення міської ради "Про затвердження міської програми приватизації комунального майна на 2010- 2013 роки”

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин 

Проект рішення міської ради "Про затвердження міської програми приватизації комунального майна на 2010- 2013 роки” розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного майна», «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)» та інших нормативно-правових актів. 

Оскільки на цей час немає Закону України „Про приватизацію об’єктів комунальної власності” при приватизації майна комунальної власності територіальної громади м. Монастириська використовуються Закони України «Про приватизацію державного майна» та «Приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)». Відповідно до статті 4 Закону України "Про приватизацію державного майна” Державна програма приватизації затверджується Законом України один раз на три роки. На сьогодні залишається чинною Державна програма приватизації на 2000-2002 роки. 

Таким чином, приватизація майна комунальної власності досі здійснюється відповідно до пріоритетів, умов та механізмів приватизації, передбачених Програмою, яка була розрахована на період 2000-2002 років. 

 Прийняття даного проекту Програми надасть можливість забезпечення подальшого розвитку та удосконалення процесів приватизації, залучення до приватизації покупців, які мають дострокові інтереси у розвитку підприємництва на території міста, забезпечення надходжень до місцевого бюджету, відкритості та прозорості всіх процедур приватизації для громади міста та покупців.  

2. Головні цілі прийняття акта 

Ціллю прийняття цього рішення є визначення пріоритетів, завдань і комплексу заходів, спрямованих на організаційне та правове забезпечення процесу приватизації комунального майна. 

Основними цілями міської програми приватизації комунального майна на 2010 – 2013 роки є:

- сприяння фінансовій стабілізації об`єктів міського господарства;

 - створення сприятливих умов для залучення приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об`єкта та здійснюють ефективне управління ним ;  

- залучення інвестицій в м.Монастириська; 

- забезпечення надходження коштів до бюджету м. Монастириська; 

- поліпшення соціально – економічного розвитку міста та матеріального стану населення 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначений цілей 

Як альтернативу даному рішенню можливо розглянути такий варіант: 

Відмовитись від введення в дію запропонованого регулювання, тобто залишити без змін існуючу ситуацію. 

Дана альтернатива не вирішує поставлених цілей, тому вважаємо, що при прийняті проекту запропонованого рішення інтереси громади будуть враховані найбільш повно. 

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта 

Проект Міської Програми приватизації комунального майна передбачає здійснення заходів з приватизації протягом терміну дії цього документу, виходячи з наступних концептуальних підходів: 

Приватизація комунального майна організовується як складовий елемент підвищення ефективності використання та розпорядження комунальним майном, збільшення надходжень до бюджету м. Монастириська у вигляді податків, дивідендів, орендних платежів тощо, а також скорочення бюджетних видатків на утримання окремих об’єктів права комунальної власності;

включення в процес приватизації, насамперед, тих об’єктів, подальше перебування у комунальної власності яких більше не ефективно та потребує додаткових витрат на розвиток виробництва або на їх утримання; 

Програма включає комплекс заходів щодо фінансового, інформаційного та законодавчого забезпечення виконання Програми. 

5. Можливість досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого проекту Програми 

Приватизація комунального майна в місті являє собою потужний системо - змінюючий механізм, який забезпечує умови і сприяє створенню нової системи відносин власності, побудованої на засадах ринку, а саме приватної власності та конкуренції. 

Завдяки відчуженню комунального майна шляхом приватизації створюються сприятливі умови для появи ефективних приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкта, здійснюють ефективне управління ним, спроможні інвестувати у виробництво, модернізацію та технічне оновлення основних засобів підприємства, вирішувати соціальні питання, підвищувати добробут працівників підприємства, створювати сприятливий інвестиційний клімат. 

Впровадження даного рішення дасть змогу: 

– вирішити проблему нормативного забезпечення механізму проведення приватизації комунального майна; 

– визначити стратегію приватизації, її пріоритети та умови на 2010-2013 роки; 

– врегулювати питання підготовки об’єктів приватизації до продажу;

– залучати до процесу реалізації комунального майна більш широке коло потенційних покупців; 

– вдосконалити контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу новими власниками об’єктів приватизації; 

– забезпечити виконання бюджетних завдань з надходження коштів від приватизації комунального майна. 

Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта 

Ризик впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта – можлива зміна чинного законодавства з питань приватизації. В такому випадку можливо внести зміни до Програми або затвердити нову Програму, яка буде відповідати вимогам нового законодавства. 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта 

Прийняття проекту Пограми приватизації комунального майна забезпечить: 

– виконання завдань з надходження грошових коштів до місцевого бюджету від приватизації; 

–  розвиток дрібного та середнього бізнесу при приватизації об’єктів малої приватизації (дрібних підприємств, окремих об’єктів нерухомого та рухомого майна);  

– підвищення відкритості та прозорості приватизації комунального майна. 

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта 

Рішення запроваджується на 2010-2013 роки, але: 

- може бути переглянуто раніше у разі зміни чинного законодавства з питань приватизації; 

- може бути продовжено на деякий строк у разі, якщо чинне законодавство з питань приватизації не зміниться. 

8.Визначення показників результативності регуляторного акта 

– надходження коштів від приватизації комунального майна до бюджету м. Монастириська 

– ефективність подальшого використання приватизованого майна. 

9.Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта 

Відстеження результативності буде проводитись на підставі аналізу надходження коштів від приватизації комунального майна до бюджету м. Монастириська та кількості проданих об’єктів. 

Строк проведення відстеження результативності регуляторного акту: 

- базового – через рік з дня набрання ним чинності; 

- повторного – не пізніше двох років з дня набрання ним чинності.

Категорія: Документи для обговорення | Додав: Diana
Переглядів: 1591 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]