Вітаю Вас Гість
Четвер
14.12.2017
05:31

Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення міськвиконкому [7]
Рішення міської ради [2]
Розпорядження міського голови [0]
Документи для обговорення [6]
Бюджет міста [0]
Діючі програми міської ради [0]
Державні закупівлі [0]
Інші документи [5]
Радіо точка


До відома жителів
Жителям до відома 16.05.2011
Монастириське відділення Бучацької МДПІ

За чотири місяці цього року Монастириські податківці

мобілізували до бюджету 4,4 млн. грн. податків і зборів

читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  0.0

Події міста 02.08.2010
Програма фестивалю "ДЗВОНИ ЛЕМКІВЩИНИ" (7-8 серпня 2010 року) та схема розміщення об"єктів на місці проведення фестивалю
У програмі фестивалю:
7 серпня (субота)
м. Монастириська
11.00 - хід-парад колективів по місту.


читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  5.0

Жителям до відома 29.06.2010
Облаштування автобусної зупинки в центрі міста
Повідомляємо жителів м.Монастириська про те, що міська рада отримала необхідні дозволи для будівництва автобусної зупинки біля міського парку, читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  4.7

Жителям до відома 25.05.2010
Шановні жителі міста Монастириська
Монастириська міська рада просить боржників читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  0.0

Жителям до відома 25.05.2010
ОГОЛОШЕННЯ
Монастириська міська рада доводить до відома жителів міста, що рішенням виконавчого комітету № 57 від 19 травня 2010 року зобов"язано користувачів централізованою системою водовідведення заключити договора на обслуговування каналізаційних мереж з КП "Монастириський комунсервіс". читати далі ...
Помістив: Diana  |  коментарів: 0  |  1.0

Досягнення
Водяні резервуари
Пошта
Твоя поштова скринька в домені міста
Перевірити пошту
Пошук

Наше опитування
На сайті більш потрібні
Всього відповідей: 53
Інформація

Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Файли » Документи для обговорення

Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власност
[ ] 04.12.2009, 15:17

МОНАСТИРИСЬКА МІСЬКА РАДА

ПРОЕКТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 27.11.2009р. № 823

Про затвердження Положення
про конкурсний відбір суб'єктів
оціночної діяльності для проведення
незалежної оцінки майна комунальної
власності територіальної громади
м. Монастириська та виконавців робіт
із землеустрою


Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Земельним кодексом України, Законами України «Про оцінку земель», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», міська рада 

В И Р І Ш И Л А: 
1. Затвердити Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади м. Монастириська та виконавців робіт із землеустрою (додається). 


Міський голова В.М. Геда

ПОЛОЖЕННЯ про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади м. Монастириська та виконавців робіт із землеустрою

Загальні положення

1. Це Положення визначає процедуру конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання, що отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності, а також суб'єктів оціночної діяльності в сфері оцінки земель, які отримали ліцензії на виконання землеоціночних робіт (далі - суб'єкти оціночної діяльності), та виконавців робіт із землеустрою, що отримали ліцензію на проведення робіт із землеустрою.
Ця процедура застосовується Монастириською міською радою, якщо вона виступає замовником незалежної оцінки майна, експертної грошової оцінки земельних ділянок, робіт із землеустрою або здійснюється конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності чи виконавців робіт із землеустрою у випадках, визначених законодавством.

2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
суб'єкти оціночної діяльності - суб'єкти господарювання, що отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", а також суб'єкти оціночної діяльності в сфері оцінки земель, які отримали ліцензії на виконання землеоціночних робіт відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";
претендент - суб'єкт оціночної діяльності або виконавець робіт із землеустрою, який виявив бажання взяти участь у конкурсі та подав до фонду комунального майна необхідні документи, передбачені умовами конкурсу та опубліковані в інформаційному повідомленні про проведення конкурсу;
учасник конкурсу - суб'єкт оціночної діяльності або виконавець робіт із землеустрою, який подав документи, що відповідають умовам конкурсу, і якого допущено до участі в конкурсі;
робоча група - група фахівців (у кількості 3-х осіб) фонду комунального майна утворена для розгляду підтвердних документів претендентів та виконання повноважень, визначених цим Положенням;
конкурсна документація - конкурсна пропозиція та підтверджуючі документи;
конкурсна пропозиція - пропозиція учасника конкурсу щодо вартості виконання робіт з оцінки;
підтвердні документи - документи, які визначають юридичний статус претендента та містять інформацію про склад оцінювачів або фахівців із землеустрою, які безпосередньо будуть надавати послуги з оцінки майна, виконувати землеоціночні роботи та роботи із землеустрою, їх практичний досвід, а також відповідні документи, що підтверджують право на проведення таких робіт;
виконавці робіт із землеустрою - суб'єкти господарювання, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

3. Конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою здійснюється конкурсною комісією (далі - комісія), утвореною Монастириською міською радою.
Конкурсна комісія утворюється у складі 6 осіб.
Конкурсна комісія утворюється з числа фахівців Монастириської міської ради (5 осіб), та депутатів Монастириської міської ради (1 особа) з одночасним наданням повноважень голови комісії та секретаря відповідним членам комісії.
Персональний склад конкурсної комісії затверджується рішенням сесії Монастириської міської ради.

4. Очолює комісію голова комісії. Голова комісії у межах наданих повноважень:
скликає засідання комісії;
головує на засіданнях комісії;
видає розпорядження та доручення, обов'язкові для членів комісії; організовує підготовку матеріалів для подання на розгляд комісії; представляє комісію у відносинах з установами та організаціями.

5. Секретар комісії:
забезпечує здійснення нею наданих їй повноважень; забезпечує виконання доручень голови комісії;
готує матеріали для розгляду на засіданні комісії;
оформляє протоколи засідань комісії.

6. На період довготривалої відсутності голови та (або) секретаря комісії (через хворобу, у разі відпустки тощо) їх повноваження надаються будь-якому члену комісії. На період довготривалої відпустки інших членів комісії за рішенням сесії відбувається заміна тимчасово відсутніх членів комісії.

7. До повноважень комісії належать:
підготовка інформаційного повідомлення про оголошення конкурсу;
підготовка пропозицій щодо переліку претендентів, яких пропонується визнати учасниками конкурсу, а також стосовно претендентів, які не можуть бути допущені до участі у конкурсі;
розгляд поданих претендентами підтвердних документів з метою з'ясування їх повноти і відповідності п.13 цього Положення;
повідомлення претендента про недопущення його до участі у конкурсі у зв'язку з порушеннями вимог цього Положення в частині відповідності, повноти та своєчасності подання конкурсної документації;
підготовка довідки про кожного претендента.
У довідці про кожного претендента, що має намір взяти участь у конкурсі з відбору суб'єктів оціночної діяльності, зазначаються:
наявність у претендента сертифіката суб'єкта оціночної діяльності, яким передбачено практичну діяльність з оцінки майна за напрямами та спеціалізаціями у межах цих напрямів, що відповідають об'єкту оцінки та ліцензії на виконання землеоціночних робіт (у разі необхідності оцінки об'єкта приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований);
наявність (у разі необхідності) спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею;
досвід роботи з оцінки подібного майна;
перелік оцінювачів, які перебувають у трудових відносинах з суб'єктом оціночної діяльності та які будуть залучені суб'єктом оціночної діяльності до проведення незалежної оцінки об'єкта за їх письмовою згодою;
наявність у претендента або оцінювачів, які перебувають у трудових відносинах з претендентом та додатково залучаються ним, практичного досвіду з оцінки подібного майна;
кількість звітів про оцінку майна, які на час проведення конкурсу підготовлені (готуються) претендентом на виконання договорів про проведення оцінки майна, укладених з фондом комунального майна та іншими замовниками за підсумками попередніх конкурсів;
наявність зауважень з боку фонду комунального майна до звітів про оцінку майна, виконаних претендентом, за підсумками їх рецензування.
До довідки про претендентів можуть додаватися висновки контролюючих органів та інших державних установ щодо практичної діяльності претендентів, а також результати моніторингу якості звітів про оцінку майна фонду комунального майна.
У довідці про кожного претендента, що має намір взяти участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із землеустрою, зазначаються:
наявність у претендента ліцензії на проведення робіт із землеустрою, отриманої відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";
досвід роботи з виконання робіт із землеустрою;
наявність дозволу або відповідних допусків на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею (у разі потреби).

8. До участі в конкурсі можуть бути допущені:
суб'єкти оціночної діяльності, які діють на підставі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, виданих відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", якими передбачено здійснення практичної діяльності з оцінки майна за напрямами оцінки майна та спеціалізаціями у межах цих напрямів, що відповідають об'єкту оцінки;
суб'єкти оціночної діяльності, які мають ліцензію на виконання землеоціночних робіт, і суб'єктів господарювання, які мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою, отримані відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

9. Вимогами до претендентів для участі у конкурсі з відбору суб'єктів оціночної діяльності передбачено наявність:
відповідної кваліфікації оцінювачів стосовно оцінки об'єкта оцінки, що має підтверджуватися чинними кваліфікаційними документами оцінювачів та свідоцтвами про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів, виданими відповідно до Порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 19.12.2001 № 2355 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.12.2001 за № 1092/6283;
досвіду суб'єкта оціночної діяльності у проведенні оцінки майна, зокрема, подібного майна;
переліку оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з оцінки майна та підписання звітів про оцінку майна, та їх особистого досвіду у проведенні оцінки подібного майна;
письмової згоди оцінювачів, яких додатково буде залучено суб'єктом оціночної діяльності до виконання робіт з оцінки майна;
у разі необхідності - спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, виданого суб'єкту оціночної діяльності, або відповідних допусків у оцінювачів, які перебувають у трудових відносинах із суб'єктом оціночної діяльності.
Вимогами до претендентів для участі у конкурсі з відбору виконавців робіт із землеустрою передбачено наявність:
ліцензії на проведення робіт із землеустрою, отриманої відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";
досвіду в проведенні робіт із землеустрою;
фахівців у сфері землеустрою, які будуть залучені до виконання робіт із землеустрою;
спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, виданого виконавцю робіт із землеустрою, або відповідних допусків до державної таємниці виконавців робіт із землеустрою, які будуть залучені до виконання робіт із землеустрою (у разі потреби).
Підготовка до проведення конкурсу

10. Інформація про проведення конкурсу має містити:
дату, час і місце проведення конкурсу;
відомості про об'єкт оцінки відповідно до додатків 1 і 2 цього Положення; кінцевий термін подання документів;
термін виконання робіт в календарних днях (у разі потреби);
перелік підтвердних документів, які подаються на розгляд комісії;
кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу (вимоги щодо практичного досвіду з оцінки майна, зокрема, подібного майна);
місцезнаходження комісії, контактні телефони.
Інформація про проведення конкурсу з відбору виконавців робіт із землеустрою має містити:
дату, час і місце проведення конкурсу;
завдання на виконання робіт із землеустрою;
основні характеристики земельної ділянки;
строк виконання робіт у календарних днях (у разі потреби);
перелік документів, які подаються у складі конкурсної документації на розгляд комісії;
кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу (вимоги щодо практичного досвіду в проведенні робіт із землеустрою);
останній день подання конкурсної документації;
місцезнаходження комісії, контактні телефони.

11. Інформація про проведення конкурсу публікується у друкованих засобах масової інформації за 14 - 30 днів до оголошеної дати проведення конкурсу. Інформацію може бути розміщено на web-сторінці Монастириської міської ради в INTERNET.

12. Претенденти подають до Монастириської міської ради конкурсну документацію. Конкурсна документація подається в запечатаному конверті з описом підтвердних документів, що містяться в конверті.
До підтвердних документів, поданих на конкурс із відбору суб'єктів оціночної діяльності, належать:
заява на участь у конкурсі;
копія установчого документа претендента;
копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки і підписання звіту про оцінку майна;
письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами;
копія сертифіката суб'єкта оціночної діяльності та копія ліцензії на виконання землеоціночних робіт, видана центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів (у разі оцінки об'єкта приватизації разом із земельною ділянкою, на якій він розташований);
інформація про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним, з незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо).
До підтвердних документів, поданих на конкурс з відбору виконавців робіт із землеустрою, належать:
заява про участь у конкурсі;
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера за Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (для претендента - фізичної особи);
копія установчого документа претендента (для претендента - юридичної особи);
копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою;
копії кваліфікаційних документів щодо наявності вищої освіти відповідного рівня і професійного спрямування фахівців, які залучаються до виконання робіт із землеустрою;
письмова інформація щодо досвіду роботи претендента, кваліфікації та досвіду роботи фахівців, які залучаються ним до виконання робіт із землеустрою, завірена претендентом.
Конкурсна пропозиція претендента подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості виконання робіт, калькуляції витрат, пов'язаних з виконанням робіт, а також терміну виконання робіт, якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу.

13. Конкурсну документацію слід подавати до Монастириської міської ради не пізніш, як за чотири робочі дні до оголошеної дати проведення конкурсу (включно). У разі невідповідності, неповноти конкурсної документації або її несвоєчасного подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє секретар комісії до оголошеної дати проведення конкурсу. Конкурсні документи претендентів, яких не допущено до участі у конкурсі, повертаються секретарем комісії за їх письмовою заявою після затвердження протоколу засідання комісії.

14. Претендент має право відкликати свою заяву до дати проведення конкурсу, повідомивши про це письмово голову комісії.

Порядок проведення конкурсу

16. Засідання комісії проводиться у разі присутності не менше двох третин її кількісного складу. Конкурс проводиться за наявності не менш як двох учасників.

17. У разі наявності одного учасника конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності комісія приймає рішення стосовно укладення з ним договору на проведення оцінки у разі, якщо учасник конкурсу відповідає критеріям, визначеним пунктом 19 цього Положення, та запропонована ним вартість виконання робіт не перевищує звичайної ціни.
У разі наявності одного учасника конкурсу з відбору виконавців робіт із землеустрою комісія приймає рішення стосовно укладення з ним договору на виконання робіт із землеустрою у разі, якщо учасник конкурсу відповідає критеріям, визначеним пунктом 19 цього Положення, та запропонована ним вартість виконання робіт не перевищує суму, розраховану згідно з Порядком виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.11.2000 N 1619, та Розмірами оплати земельно-кадастрових робіт та послуг, затвердженими наказом Держкомзему України, Мінфіну України, Мінекономіки України від 15.06.2001 N 97/298/124, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 10.07.2001 за N 579/5770.

18. На засіданні комісія аналізує підтвердні документи претендентів та розглядає довідку про кожного претендента. Конверти учасників конкурсу з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.

19. Під час обрання переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності враховуються:
кількість та кваліфікація оцінювачів, які перебувають у штатному складі учасника конкурсу, а також тих, що додатково ним залучаються для проведення оцінки майна;
досвід учасника конкурсу з оцінки подібного майна;
досвід учасника конкурсу з оцінки саме того об'єкта, оцінку якого планується здійснити за підсумками оголошеного конкурсу з відбору суб'єкта оціночної діяльності;
кількість оцінювачів, яких планує залучити учасник конкурсу з метою підготовки звіту про оцінку майна та його підписання, та їх особистий практичний досвід щодо оцінки майна, у тому числі подібного майна;
запропонована учасником конкурсу вартість виконання робіт порівняно із звичайною ціною;
кількість конкурсів, у яких учасник конкурсу брав участь, та кількість перемог у цих конкурсах (враховується як критерій кожною комісією окремо);
кількість невиконаних договорів на проведення оцінки майна, укладених фондом комунального майна із зазначеним учасником конкурсу, та причини такого невиконання;
кількість звітів про оцінку майна, які на час проведення конкурсу підготовлені (готуються) претендентом на виконання договорів на проведення оцінки майна, укладених з фондом комунального майна та з іншими замовниками за підсумками попередніх конкурсів;
наявність зауважень з боку фонду комунального майна до звітів про оцінку майна, виконаних претендентом, за результатами їх рецензування.
Під час обрання переможця конкурсу з відбору виконавців робіт із землеустрою враховуються:
кількість та кваліфікація фахівців, які залучаються ним для проведення робіт із землеустрою;
досвід учасників конкурсу з проведення робіт із землеустрою;
запропонована учасником конкурсу вартість виконаних робіт порівняно з вартістю, розрахованою згідно з Порядком виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.11.2000 N 1619, та Розмірами оплати земельно-кадастрових робіт та послуг, затвердженими наказом Держкомзему України, Мінфіну України, Мінекономіки України від 15.06.2001 N 97/298/124, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10.07.2001 за N 579/5770, а також термін виконання робіт;
дотримання претендентом термінів виконання робіт із землеустрою.

20. Рішення комісії приймається шляхом голосування.
Члени комісії повинні голосувати за кожного учасника конкурсу "за" чи "проти". Учасник конкурсу, пропозиції якого найбільш повно відповідають умовам конкурсу, а також є оптимальними з урахуванням якості виконуваних робіт з оцінки і їх вартості, та який отримав найбільшу кількість голосів "за" присутніх на засіданні членів комісії (але не менше половини голосів членів комісії, присутніх на засіданні), визнається його переможцем. Якщо за таких умов має місце однакова кількість голосів "за", отримана одночасно кількома учасниками конкурсу, то призначається таємне голосування.
Таємне голосування відбувається за кожним учасником конкурсу окремо. Таємне голосування відбувається бюлетенями, у яких зазначено "за" або "проти". Кожний присутній на засіданні член комісії запечатує відповідний бюлетень у конверт та надає його секретарю комісії. Секретар комісії на засіданні комісії розпечатує подані конверти, повідомляє про підсумки голосування та вносить їх у відповідну відомість. За результатами таємного голосування переможцем визнається учасник конкурсу, який отримав найбільшу кількість голосів "за" (але не менше половини голосів членів комісії, присутніх на засіданні).
За результатами голосування, за більшості голосів членів комісії, присутніх на засіданні, переможцем конкурсу може бути не визнаний жоден з його учасників. У таких випадках комісія може перенести прийняття рішення про визнання переможця конкурсу на наступне засідання та запропонувати усім учасникам конкурсу подати додаткові пропозиції щодо умов оплати робіт та додаткові відомості щодо досвіду з оцінки майна або призначити повторний конкурс.
Секретар комісії на засіданні комісії заповнює відомість підсумків голосування за кожним об'єктом оцінки.

21. Результати конкурсу оформляються протоколом. Відомість (відомості) підсумків голосування додаються до протоколу. Протокол підписують усі присутні на засіданні члени комісії.

22. Комісія стосовно кожного об'єкта оцінки за результатами голосування також визначає учасника конкурсу, з яким може бути укладено договір на проведення оцінки майна, у разі неукладання такого договору з переможцем конкурсу у випадку, визначеному пунктом 26 цього Положення, або його відмови від виконання робіт за договором.
Інші питання, пов'язані з конкурсом та його результатами

23. Якщо не надійшло жодної заяви на участь у конкурсі, конкурс вважається таким,що не відбувся. У цьому випадку голова комісії приймає рішення про повторне проведення конкурсу та призначає його дату.

24. У триденний строк після проведення конкурсу комісія інформує переможців конкурсу про рішення комісії.

25. До проекту договору на проведення оцінки майна, який укладається з переможцем конкурсу, додаються відповідні документи, що підтверджують наявність трудових відносин між переможцем конкурсу та оцінювачами, письмова згода яких надавалася у конкурсній документації, і які додатково залучаються ним до виконання робіт за договором, зокрема, до складання та підписання звіту про оцінку майна та висновку про вартість майна. У разі відсутності хоча б одного документа, що підтверджує наявність трудових відносин з оцінювачем, письмова згода якого подавалася у конкурсній документації, договір на проведення оцінки майна не укладається.

26. Інформація про результати конкурсу публікується у друкованих заобах масової інформації..

27. У разі потреби у повторному проведенні оцінки об'єкта, оцінку якого було здійснено із залученням суб'єкта оціночної діяльності, відібраного на конкурсних засадах, або виявлення суб'єктом оціночної діяльності під час виконання робіт факту значного збільшення обсягу робіт з оцінки майна, не передбаченого інформацією про проведення конкурсу, комісія розглядає ці питання на своєму засіданні. Комісією може бути прийнято рішення щодо оголошення повторного конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності або залучення суб'єкта оціночної діяльності, який вже здійснював зазначені роботи з оцінки майна, та укладення з ним додаткового договору на умовах, запропонованих суб'єктом оціночної діяльності у разі згоди комісії із запропонованими умовами. При прийнятті рішення у цьому випадку комісія керується звичайною ціною послуг щодо подібних об'єктів оцінки, визначеною шляхом узагальнення стосовно рівня цін на послуги за результатами конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності Монастириської міської ради та показниками звичайної ціни послуг на виконання робіт з оцінки майна щодо окремих груп об'єктів, затверджених відповідним рішенням Монастириської міської ради. Звичайна ціна послуг регулюється договірними відносинами з урахуванням індексу інфляції, визначеного за відповідний період поточного року.

У разі потреби у повторному проведенні робіт із землеустрою, які вже виконувалися із залученням виконавця робіт із землеустрою, обраного на конкурсних засадах, комісія може прийняти рішення щодо оголошення повторного конкурсу або залучити розробника, який вже здійснював зазначені роботи, та укласти з ним договір. При прийнятті рішення в цьому випадку комісія має виходити з того, що вартість робіт не повинна перевищувати відповідний показник, розрахований згідно з Порядком виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.11.2000 N 1619, та Розмірами оплати земельно-кадастрових робіт та послуг, затвердженими наказом Держкомзему України, Мінфіну України, Мінекономіки України від 15.06.2001 N 97/298/124, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10.07.2001 за N 579/5770.

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення


Назва регуляторного акта: проект рішення міської ради "Про затвердження положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади м. Монастириська та виконавців робіт із землеустрою".
Регуляторний орган: Монастириська міська рада.

1. Визначення проблеми.
У зв’язку із законодавчою неврегульованістю питання щодо конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оціни майна комунальної власності та виконавців робіт із землеустрою на цей час виникла необхідність розроблення такого регуляторного акту з метою його використання Монастириською міською радою.

2. Цілі регулювання.
Положення затверджується з метою визначення процедури конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності та виконавців робіт із землеустрою Монастириською міською радою.

З.Альтернативні способи досягнення цілей .
Перша альтернатива - залишити дану ситуацію без змін.
Дана альтернатива є неприйнятною у зв'язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.
Друга альтернатива - прийняття запропонованого регуляторного акта.
Прийняття запропонованого проекту рішення забезпечить вирішення проблеми і є єдиним виходом із ситуації, що склалася.

4. Механізми розв'язання проблеми.
Для розв'язання проблеми зазначеної в розділі 1 цього Аналізу пропонується прийняття міською радою рішення "Про затвердження положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади м. Монастириська та виконавців робіт із землеустрою".

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Прийняття Положення дозволить відбирати суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оціни майна комунальної власності та виконавців робіт із землеустрою виконавців із землеустрою, що в свою чергу прискорить процес приватизації, а отже надходження коштів до міського бюджету.
Запровадження запропонованого акта забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта.
Проект Положення передбачає:
- процедуру конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою;
- порядок проведення конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою;
- інші питання, пов'язані з конкурсом та його результатами.

Аналіз вигод та витрат.

 

Вигоди

Витрати

Органи влади

У зв'язку з відбором виконавців робіт із землеустрою для проведення експертногрошової оцінки земельної ділянки та робіт із землеустрою ділянок прискориться процес оцінки об'єктів нерухомості разом з земельною ділянкою, що в свою чергу прискорить надходження коштів від приватизації до міського бюджету.           

 

 

 

 

 

Суб'єкти господарювання

Конкурсний відбір дозволить залучити більшу кількість суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою.

 

-

7. Строк дії регуляторного акта.

Строк дії зазначеного регуляторного акта необмежений з можливістю внесення змін.

8. Показники результативності регуляторного акта.
У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватися та вивчатися:
- ефективність розробленого механізму;
- рівень поінформованості суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою з основних положень регуляторного акта;
- кількість суб'єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою, на яких поширюється дане Положення.

9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання ним чинності.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік після прийняття, у формі звіту.
Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
Категорія: Документи для обговорення | Додав: Diana
Переглядів: 1666 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]